Sunday, May 10, 2009

.:: FLoWeRS FoR MaMa DeaReST ::.

Hi guys...

I never seem to really be away from the blog, am I? hahahahaha... Well, exam draws nearer and I don't wan't my stay in Malaysia to be shorter than it should (for repeat exams) so i have to do well, or at least; pass! hahahaha

Anywayz, just taking a few mins to dedicate this post to my mama dearest! love you loads and loads and loads... nothing in the world can quantify my love towards you (which would be in many many folds back the other way gak kan, mama? hahaha).

Here's a lil photoshop project i made and sent to her (which hasn't arrived yet... lol)

I also ordered flowers for her (which turned out not as i expected, you can see from the pics below). I did not regret sending those to her cos i love her... I only regreted not choosing a better service... huhuhu... badmouthing a florist in particular? nah... to mature for that (yeah right). Tips for the future... survey more florist before actually buying it! (a lil furstrated but my mum's happy with it...)



[mama, i love you...]

[da pink flower bouquet]


[mama with da bouquet]



Anywayz... Won't be dedicating anything here... hahahaha (cos my parents won't be reading my blog... well, i hope not anyway). Everything's been put onto paper, pasted onto a card and shipped back home... just waiting for it to arrive... hahahaha...

Mama... I LOVE YOU FOREVER AND EVER!

To my chubby lil' bro: ADIK BULAT! ADIK BULAT! ADIK BULAT! (hahahahaha)
You can marah your abang all you like when he gets back home! I messaged my mum to send my regards to 'budak bulat' and then i got a reply from da lil' guy himself... here's da whole conversation for your enjoyment:

ok, x pa ja... rsyd sini siang. nnt suh je abah tlg transferkn. kim slm kt dak bulat tu.

wakpe abang kate adik bulat

dah adik memang bulat =P

adik dok belatih nak bagi kurus jangan pangge adik bulat

ok! adik comel =)

macam tu lah kata adik suke

hahaha. pi tidoq la adik, esok nk pi school

(this is msges sent n recieved btwn a 20 n a 6 y/o)

ROFL! Even my lil' bro knows how to sms! damn... and he's only 6! I remember i started playing with sms(es) when i was in form 2 (14y/o). How kids these days are advanced... huhuhu

13 comments:

Fadzlina Shukri said...

owh. same la kte. aku pun panggil akif bulat. haha.walaupun aku pun bukannya kurus pun, tapi biar la. haha.. enjoy pggl cmtu..

huhu.. kanak2 zaman skg.. aku hantar phone charm kat family aku then for akif (7y/o) aku antar la keychain. time aku call, "tq kakak. tapi kenapa akak x bg adik yg letak kat hp tu jugak? adik ada hp la". haih.. mmg benar bdk2 zaman skg.

~dok bwat cerpen plak kat sini. haha. chow!

Unknown said...

kejelousan melanda.ngee.ye la.budakbudak sekarang semua dapat.adik ana pun da pandai main game kat hp.main game kat computer pun da reti.hade.susahsusah.

Afham said...

sungguh cute anda masa kecik..

ngee

Anonymous said...

comella ou adek ni...hahaha...rasyid, bunga tu bli kat love.com.my ke??

cYiD said...

@leen:
hahaha... dak2 zaman skang...
ngak apa... cerpen anda dibaca...
huhuhu

@acap:
agak ar...
adek ana dok maen online games kat yahoo...
haih... kalo adek da cam nie...
anak2 (jauhnye memandang) nnt cane la...

@e'e:
ye ye, saye mmg cute mase kecik...
too bad it didn't last!
huhuhu...

@anonymous:
hahaha...
adek saye mmg comey...
nak je cubit pipi die slalu!
urm...
x2, x beli kt that site...
(baru tau that site after mother's day...)
that site cheaper la!
delivered quality x tau lak...

Dr Nur Hamizah said...

wow , tersentuh hati ku tatkala membaca post mu ini . Syid , i belive that ur mum must sangat bersyukur sebab dapat anak macam kamu ... i am sure ,

savante said...

Good luck for your exams!

Unknown said...

haha.anakanak kita macam mana la kan.ngee.anakanak kita seh.haha.jauh.

Ummi Aini said...

salam...
hepy mother`s day
hrgai ler insany yg bernama selagipun nyawa xkandung badan..

Ummi Aini said...

jd my follwer

fauzun said...

Ohooo..so sweet~ ana yg dekat pun x hntr bunga kt mak.. adeh..

Unknown said...

Salam. Anda dapat award buat kali keduanya :-)

munawwar said...

update...update...update ..cepaaat!!